Nahrát přílohy k příspěvku
Vybrat soubory
Informační deska slouží pro informování členů ze strany vedení družstva, upozornění na příspěvky se rozesílají pomocí emailu a SMS členům.

Pozvánka na členskou schůzi 2024

26.03.2024 vložil TOMAN Michal (předseda družstva/představenstva)

  • Plná moc ČS BD210_rok 2024.doc

Generální úklid koláren

Vážení bydlící,

 

V kolárnách v našem bytovém domě je množství nepojízdných kol a dalších předmětů, které sem nepatří. To znemožňuje řádné využívání těchto prostor, které jsou primárně určeny pro ukládání kol a kočárků. Proto od 5. 2. do 9. 2. 2024 proběhne generální úklid koláren. Jedná se o kolárnu směrem od ZŠ Mandysova, dále o malou kolárnu (pouze ve vchodech 1428 a 1433) a venkovní kolárnu (směr od schodiště). Při této příležitosti bude provedena i základní výmalba vnitřních koláren a výměna zámkových vložek.

 

Nejpozději do 5. 2. do 8:00 hod. si vyzvedněte své uložené věci a umístěte si je např. v úklidových komorách u bytů. Případně Vám na těchto 5 dní poskytneme uzamykatelné prostory. Předměty, které se zde budou nacházet po zmíněném čase, budou po dobu maximálně 3 měsíců uskladněny. Následně je odvezeme do sběrného dvora.

 

Nejpozději od 10. 2. 2024 budou vnitřní kolárny opět k dispozici pro řádné využití. Venkovní kolárna bude k dispozici již dříve, od středy 7. 2.

 

Ti z Vás, kteří chtějí kolárnu dále využívat, si vyzvednou nové klíče od domovních důvěrníků v týdnu od 5. 2. do 9. 2. oproti podpisu. Později budou klíče od koláren k dispozici v kanceláři BD.

 

 

Děkujeme za spolupráci. V případě dotazů se obraťte na kancelář družstva.

16.01.2024 vložil TOMAN Michal (předseda družstva/představenstva)

PF 2024

02.01.2024 vložil TOMAN Michal (předseda družstva/představenstva)

Teplá voda teče ze studené (zejména vchod 1433)

Vážení bydlící ve vchodě 1433,

V tomto vchodě často dochází k situaci, kdy se tlačí teplá voda do studeného řadu. Tento jev začíná zřejmě v sekci bytů 2+1, následně se teplá voda natlačí do celé stoupačky a postupuje dál ve vchodě 1433 i do vedlejších stoupaček.

Na přívodní cestě vody do bytu jsou studená a teplá voda oddělené. Každá má své potrubí. K jejich spojení dochází pouze na jednom místě a tím je směšovací baterie v bytě. Zde je tedy jediná možnost, kde tato porucha může vzniknout a nejčastěji se jedná o vadnou termostatickou baterii:


Efekt teplé vody ve studeném řadu má samozřejmě vliv i na spotřebu teplé vody v domácnosti s touto vadnou baterií. Takový uživatel bytu vlastně rozvádí teplou vodu (která je cca 2,5x dražší než studená) do ostatních bytů. V tuto chvíli by se mu měl točit vodoměr na teplé vodě do plusu (a na studené je možné, že jde do mínusu).



Jakmile zjistíte, že opět nastal tento jev a ze studené Vám teče teplá, zkontrolujte si okamžitě stav měřidla teplé vody. A pokud máte teplou vodu v celém bytě vypnutou, a přesto se kolečko měřiče otáčí, problém je někde ve Vašem bytě a bude nutné vadnou baterii bez odkladu vyměnit. Může to být baterie ve sprše (vaně), ve dřezu nebo v umyvadle. Kdo vadnou baterii ve svém bytě objeví, ozvěte se prosím předsedovi BD na 777 326 210 nebo na email bd210@seznam.cz. Pokud se nepodaří vadnou baterii identifikovat, pokusíme se dle odečtů spotřeby vody v prosinci vytipovat možné problematické byty a na ty se následně zaměříme. Děkujeme za spolupráci.



05.12.2023 vložil TOMAN Michal (předseda družstva/představenstva)

Zavzdušněné topení - výsledek a další řešení

Vážení bydlící,


většinu zavzdušněných radiátorů se podařilo odvzdušnit, není již nutné mít hlavici nastavenou na "pětku". Pokud v některém bytě problém se zavzdušněním radiátoru přetrvává - poznáte podle toho, že topí pouze část žeber - ozvěte se prosím do konce října na email bd210@seznam.cz nebo na 777 326 210. Zavzdušněné radiátory, které nemají odvzdušňovancí ventil (tj. všechny, kromě těch v horních patrech) Vám mimořádně odvzdušní náš technik. Tento zásah vyžaduje přístupný radiátor v místě, kde máte termostatickou hlavici.


Děkujeme za spolupráci.

23.10.2023 vložil TOMAN Michal (předseda družstva/představenstva)
Nástěnka slouží pro členy družstva. Vzkazy na nástěnce se rozesílají na emaily statutárního orgánu, které jsou vyplněné v kontaktech.