Dokumenty pro členy/jednotky
Aplikace také umožňuje bezpečně sdílet dokumenty jen pro konkrétní členy. Kliknutím na záložku 'Pro vlastníky/jednotky' se dostanete na stránku s adresářovou strukturou vytvořenou dle jednotek (bytů).
Menu dokumentů pro členy nabízí následující možnosti:
Nahrání dokumentu
Vyberte konkrétní jednotku (složku), tu označte myší a zvolte 'Nahrát dokument'. V nahrávacím formuláři zkontrolujte nadřazenou složku (byt a vlastníka), případně zvolte až nyní z nabídky a načtěte soubor. Nahrání dokumentu je možné také přetažením myší ze správce souborů v PC a upuštěním nad konkrétním adresářem.
Nahrání identického dokumentu
Konkrétní dokument je možné nahrát také všem členům najednou (např. vysvětlivky k rozúčtování) a to tak, že ve formuláři pro přidání dokumentu vyberete nadřazenou složku 'pro všechny'.
Hromadné nahrání dokumentů
Dokumenty je možné nahrát také hromadně a automaticky roztřídit do jednotlivých složek členů. Pro využití této funkce je však nutné, aby názvy dokumentů obsahovaly jedinečné číslo jednotky/bytu (u SVJ se jedná o číslo z katastru, pro družstvo jde o číslo vytvořené na podobném principu a naleznete ho na kartě člena v údajích k bytu). Jelikož lomítko není povoleným znakem pro názvy souborů, použijte pomlčku, podtržítko nebo mezeru.
Emailové upozornění na vložený dokument
Ve výchozím nastavení dochází po vložení dokumentu k okamžitému odeslání emailového upozornění na adresu daného člena nebo členů. Automatické upozornění s odkazem na dokument je možno deaktivovat (piktogram vlaštovky). Notifikaci lze odeslat dodatečně 'ručně' a to pomocí tlačítka 'obálka' za daným dokumentem vpravo. Černá obálka za dokumentem pak signalizuje, že členovi již byla notifikace odeslána.
Umístění a dostupnost dokumentů
Uložené dokumenty se členům zobrazí na stejném místě nazvaném 'Moje dokumenty' a to ve složce s číslem bytu a jménem. Má-li vlastník více bytů, zobrazí se mu více adresářů.
Dokumenty jsou dostupné pouze pro konkrétní členy dané jednotky v okamžik nahrání. Dojde-li ke změně člena u jednotky, nový člen nemá přístup k nahraným dokumentům pro dřívějšího člena dané jednotky. K dokumentům má přístup pouze oprávněný člen po ověření identity, resp. po přihlášení na webové stránky.
Pro orientaci mají administrátoři dokumenty, ke kterým nemá přístup žádný člen zobrazeny červeně (současný člen nemá registrovanou emailovou adresu, nebo byl dokument nahrán před změnou vlastníka bytu) .
