Lhůta pro reklamaci vyúčtování služeb a lhůta pro vrácení přeplatku či úhradu nedoplatku služeb
vloženo 03.06.2020
Dobrý den, existují nějaké zákonné lhůty pro reklamaci vyúčtování služeb? A dále zákonné lhůty, do kdy je třeba zaplatit nedoplatky / přeplatky? Děkuji Dagmar J.
Dobrý den,
podle zákona č. 67/2013 Sb., Zákon o službách, může být reklamace vyúčtování uplatněna do 30 dnů ode dne doručení vyúčtování (ode dne, kdy se vyúčtování dostane do sféry příjemce - např. je vhozeno do schránky, bez ohledu na to, zda si příjemce schránku vybral či nikoliv).
Podle stejného zákona se finanční vyrovnání (úhrada nedoplatku či výplata přeplatku) provede v dohodnuté lhůtě (např. podle stanov či nájemní smlouvy), nejpozději však ve lhůtě 4 měsíců ode dne doručení vyúčtování příjemci služeb.